About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Wednesday, December 14, 2016

В очікуванні див

  Привіт усім!

 Як Ваші передноворічні приємні клопоти? :)
Бажаю усім натхнення, міцного здоров'я та шаленої енергії, щоб встигнути сплановане!
У дитинстві, пригадується - усе, що стосувалось Новорічних свят сприймалось суцільною чарівної казкою наяву. Тепер я розумію, що це заслуга батьків, бабусь, та інших дорослих, які дарували нам свою фантазію, любов і тепло.
Тепер уже наша черга дарувати казку дітям ;) І не відомо тепер, що й приємніше :)))
тим більше, що у передноворічній метушні незчуєшся, як відчиняться якісь потаємні дверцятка дитячих спогадів-мрій, котрі підхоплять нас на свої крильця...





Дякую, що пам'ятаєте :)
Бажаю усім добра! 
 Вірте в ДИВА! як у дитинстві вміли ;)
Вірте в зміни на краще!
Наше життя просувається у сторону наших мрій!

9 comments:

  1. Дякую, Оксаночко за такі милі і добрі твої роботи. Ніжніже за ніжного, теплі і такі дорогі серцю. Заглянь до мене, будь ласка.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Іринко, дякую за чудові слова, що зігрівають душу! Дійсно дуже рада тебе бачити в гостях :)

      Delete
  2. Оксаночко, як гарно написала, побажала! Дякую, взаємно!!! Хай мрії збуваються!!!

    ReplyDelete
  3. дякую, моя хороша! Гарненьке янголятко, мрійливе та ніжне!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Альоночка! Обнімаю! Скучила за тобою :)

      Delete
    2. Заходь у гості))) я теж скучила

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...