About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Friday, December 23, 2016

Півень господар року 2017

 Привіт усім! :)

 Бажаю Вам побити власний рекорд у встиганні усього-усього необхідного напередодні найочікуванішого свята!
А що найбільш важливо - отримувати від усіх цих передноворічних турбот задоволення! :)

 Мене зараз захопив процес створення Півнів :)
Ось такий мій першенький: поважний, амбітний та ощадливий, як і пасує
 Господарю 2017 року :)

 Носить гордо, мов корону, носить червоний гребінець



Відправився у новий дім, з найщирішими побажаннями міцного здоров'я, щастя, достатку!


 Пошитий наш Півник з бавовни, одягнений у вишиванку, теплий кожушок з флісу та велюрові шаровари. У хвостику монетки на достаток та процвітання :)
 Розфарбований акриловими фарбами.
 Виготовлений в техніці інтер'єрної ляльки, тільце текстильне, в середині холофайбер, може лише сидіти, рухливі ножки і крильця. Ріст 28 см.

Дякую, що заходите у гості! :)

5 comments:

  1. Оксаночко! Золоті твої руки. Неймовірно гарний, вишуканий півник. Як майстувалося тобі? Звідки натхнення береш?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Іринко, дякую за добрі слова, як промінчики сонця для душі! Натхнення черпаю з ілюстрацій в дитячих книгах, особливо люблю прекрасні малюнки Катерини Штанко, Кості Лавро. А коли є натхнення, то й майструється легко, швидко, тим більше, що це моя улюблена тематика - казкові персонажі :)

      Delete
  2. Дуже крутий!!! Мені сподобався!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оля, ДЯКУЮ! :) дуже приємно :))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...