About Me

My photo
My name is Oksana, I'm from Ukraine. Thank you for your interest in my handmade! Мене звати Оксана, я з України. Дякую за інтерес до моєї творчості!

Tuesday, April 14, 2015

Привітик!
Отримала величезну порцію натхнення з цього дивовижного кліпу,
аж бажання з головою пірнути в рукоділля повернулось до мене)))))) ура!!!!!!!!!!!!!!!!
Просто вражена креативом! Справжня казкова подорож... через трав’яні двері, які застібаються на гудзики :) в світ натхненних образів handmade! :))) хоча розумію, що тема кохання, але я бачу там своє )))))))) ну Ви мене розумієте ;)))
Пісня, звичайно, теж дуже сподобалась, ніжна мелодійна.
Талановитій юній красуні Христині бажаю великих успіхів!

12 comments:

  1. ..цей кліп став у нас хітом вже))) рукодільниці мимо точно не могли пройти)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. вже 5-тий раз підряд дивлюсь ))))))) заворожує...

      Delete
  2. аааа... я вже зрозуміла про що цей кліп, хоча може це лише моє суб'єктивне враження... Хлопець шукає шлях до непростого, фантазійного світу дівчини... хоч і складно, але успішно :)

    ReplyDelete
  3. Так, я теж вже бачила цей кліп, все все в ньому подобається!!! Настільки все гармонійно і креативно, справжня казка! Дійсно, Оксаночка, це відео дуже надихає, а ще радісно від того, що в нашій країні стільки талановитих з особливим креативним поглядом людей!
    Із задоволенням перегляну ще раз))).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Прекрасно, що у нас є такі талановиті світлі люди :)

      Delete
  4. Неймовірний кліп! І видео, і сама музика зі словами. Щодо відео - таке враження, що він розрахований саме для нас - handmadeрів!
    В'язний плід з платтям - це щось...!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, емоції від такої краси аж зашкалюють...))) Цікаво, як його знімали :) адже там реально без handmadeрів не обійшлось :)

      Delete
  5. О, так- це кліп якраз для нас! Я також дивилась його із захватом:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. це дуже приємно, що автори виразили свої ідеї через образи handmade :) кліп фантастичний! :)))

      Delete
  6. Оксана, спасибо большое за вдохновение!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Юля, и тебе спасибо за добрые слова! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...